Zgłoszenie reklamacyjne sprzętu TurboTronic wymaga od konsumenta wypełnienia odpowiedniego formularza który ułatwi nam proces serwisowy,
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
- Dane osobowe na kogo był zakup,
- Informacje o zakupionym urządzeniu (takie jak Model, data zakupu i miejsce zakupu),
- Opis awarii lub wady produktu.
a następnie wydrukować i dołączyć do sprzętu lub wysłać drogą elektroniczną zgłoszenie na maila reklamacje@moneks1.pl , urządzenie wysłać pocztą lub kurierem na adres serwisu:
P.W. Moneks 1 Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Adama Asnyka 32d
40-696 Katowice
+48 602 733 053
z dopiskom SERWIS.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego producent lub dystrybutor skontaktuje się z konsumentem i ustali szczegóły naprawy.
W sprawach pilnych jesteśmy pod telefonem +48 602 733 053.